glädjetårar :'(



jag älskar dig mest rasmus,
du är obeskrivlig!
om dt fanns ord för dig hade jag
sakt dom till dig . men nu hittar jah inga ord .
du betyder allt för mig . när jah int är md
dig så saknar jag dig . du är dt bästa som hänt
mig & på lördag är dt en månad sen vi blev
tsm ... månaden som ha fått mig lyckligast
i världen . jag önska dt kunde vara vi förevigt!
dåh hade jag hela tiden vart lycklig ...
när jag är ledsen kan jag gråta i din famn .
du finns alltid där för mig . när jag är md dej,
elr vi pratar så får du mig alltid glad .
du är värd allt i livet!
jag lämnar dig aldrig & om du lämnar mig .
dåh skulle hjärtat gå i mer än tusen bitar .
när du skickade denna dikten till mig så va dt som
om alla tårar som fanns grät ut . den va så underbart
vacker . glädjetårar . älskling, du är dt finaste som finns .
jag älskar dig ! ♥
24/9 - 09 , en dag jag aldrig glömmer .

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback