fredagsmys ;*

hhej!
tänkte dra ett snabbt inlägg om dagen som vart underbar!
dagen började md att man blev väckt av mamma klockan kvart i sju ungefär .
sedan steg man upp & gjorde sig iordning inför skolan . sedan kom rasmus
& sen john . så vi satt i mitt nya rum & snackade lite . sen klockan kvart i nio ungefär
kom josse & dåh va dt att resa på sig & dra sig mot skolan . började dagen md matte,
& vi gick ut vårt matteprov . gick väl sådär för mig . fick G+ . sedan fortsatte dagen md
träslöjd . sen på lunchen blev dt något som jah int kom ihåg (a) efter lunchen va dt ett kort
pass md SO & sedan avslutades dagen md idrott . körde hinderbana typ (a) dt märks att vi
har fått upp flåset lite . & dt är tummenupp (y)
efter skolan följde john & maia md mej hem . vi åt lite & kollade på teven .
satt åh mös under varsin filt . sen messade rasmus & sa att han va vid ica . dåh va väl klockan runt
fyra . så dåh gick jah upp & mötte han där & sen gick vi hem till mig igen . jah va såklart ihjäl frysen
eftersom jah fick stå & vänta på snyggingen trost att han sa att han redan va där ;o haha .
men dt skadade ju int , för när vi kom hem la man sig under täcket i sängen & mös md älskling (a)
vi låg fyra i en dubbelsäng . haha . kändes konstigt men dt funkade väl ;b
sen va maia tvungen att dra hem klockan ... mjaa . sex kanske hon va ?
& sen drog john oxå efter nån halvtimme .
så dåh va dt bara älskling & jah kvar (a) hihi . mycket mysigt&skrattigt (a)
vilma va typ md oss hela tiden menmen . så jätte jobbig va hon väl int även att man kanske ville vara
själva . men iaf . vi hade kul & mysigt . mycket mysigt! sen drog rasmus hem klockan klockan halv tio .
& sen gick jah åh la mig . va helt dödstrött!

dt va lite om min fredag (y)



ä l s k l i n g   h a r   v ä r l d e n s   g o s i g a s t e   t r ö j o r   ( a )

puss ,
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback