28/10/09

hhejsan :)
dagen ha vart rolig .
började md att man vaknade runt nio ksk .
& sen gjorde man sig iordning inför stan .
åkte in & köpte lite grejor . kläder typ ;d
& sen drog man hem frammåt tre tiden & sen
kom john & rasmus . vi skrattade & mös & hade
kul som vanligt ;d länge sedan jah träffade min
underbara bror nu . så dt va kul att se han igen!
sen vid kvart i sju va dt dags för min träning . så
dom gick upp & kollade på mig medans jah tränade .
sen blev dom hämtade utav niklas klockan tjugo
i åtta typ . tjugo minuter innan träningen slutade .
synd att vi int fick säga hejdå men dt blir ju fler ggr ;d
imrg är dt torsdag & jah ska till emmaboda simhall md
kusinerna, familjen & sen kusinernas kusiner ;p
håller tummarna på att dt bli skojj , dt va ju allt ett tag
sedan man såg dom . sen måste vi säga grattis till
henke bus oxå . för han fyllde faktiskt år idag . så ett
stort grattis till dig :D

h ä r   ä r   b i l d e r   p å   d t   j a h   k ö p t e   i   s t a n   :



nu ska jah sova,
puss ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback