1 månad ♥

Älskar dina ögon, älskar ditt hår,
Älskar dig så mycket att jag fäller en tår.
Älskar dina läppar, älskar din charm,
att få hålla om dig gör mig alldeles varm.
Älskar ditt leende, älskar din röst,
när jag är med dig finner jag både lycka och tröst.
Älskar när du säger de tre fina orden,
de absolut finaste på jorden: Jag älskar dig...

den här månaden ha vart bland den bästa i mitt liv .
du ha gjort den speciel & jag är nog lyckligast i världen tack vare dig .
jag lever inte en sekund utan dig . du är allt jag önskat mig &
du har allt . om dt fanns ord för dej hade jah natuligtvis sagt
dom orden till dej . men nu finns dt inga ord ...
därför kmr jah sätta in bilderna på när vi pussas längst ner i detta
inlägget för en bild säger mer än tusen ord . du gör mig lycklig älskling .
lyckligast i världen . utan dej är jag ingenting .
jag älskar dig mest i världen .
första bästa månaden & fler ska dt bli .
jag älskar dig rasmus ,
du betyder allt för mig !

24/9 - 09 , en dag jag aldrig glömmer ♥


Trackback