trött tröttare tröttast

helluuuu :)
nu är man hemma från rasmus , elr ha vart dt ett tag men ...
marzena skjutsade hem mig & john runt fyra & sen när jah kom
hem tog jah ngt att äta & sen satte jah mig vid teven & fastnade
vi nån film ... Spring Lola hette den typ ? :) super spännande va den !
synd bara att jah int fick se den från början (n) men iaf så gick jah upp
& satte mig vid datorn framför teven , dt är mycket varmare här uppe
så jah gick upp istället för att sitta nere i kylan , & sen kollade jah på
"paris hilton's new best friend" , och nu kollar jah på top model 12 ;s
mene ikväll blir dt typ bara datorn & teven för är typ tröttast :o

ha int lagt över bilderna från idag heller så dt blir inga bilder ;d
sen tog vi typ inga bilder heller men iaf ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback