jag älskar er - rasmus , john & josse

hhejsan :)
detta blir dt ända inlägget för dagen tyvärr ...
dagen började md att man gick till skolan frammåt halv åtta som vanligt . skoldan gick till ungefär såhär : fysik-engelska-spanska-svenska-lunch-musik-tårar-träslöjd . jah hade även alla rätt på förhöret på spanskan . 19/19 (y) men efter skolan iaf så snackade jah md fillan i telefonen påväg hem , tills jah såg henne, mikis & jenna gå en bit framför mig så dåh sprang jah till dom & sen gick vi till ica & köpte choklad för mikis & fillan va typ chokladsugna ;d haha . sen gick jah hem en snabbis , åt lite fingor & fil & sen när mamma hade kommit hem så gick hon & vilma på utvecklingsamtal & jah gick upp till sporthallen till jenna, mikis & fillan . vi kollade på när 7B mötte 8B i fotboll . förlust för 7B's del ... sen ringde jah rasmus & frågade om han kunde komma ut till torsås . & dt gick bra :) så efter han tagit vaccinationsprutan så kom han oxå till sporthallen . vi va där lite , sen frammåt 18 ungefär så gick vi hem till mig & snackade lite & så . sen gick vi upp till affären & handlade b.l.a en ost för 74 kr ;d hahahahahah! du är bäst älskling ;) sen kom marzena frammåt sju ungefär , fast hon & mamma snackade lite så rasmus åkte int hem förrens vid åtta ungefär . sen när han hade åkt hem så gjorde jah SO-läxan som tog över en timma att göra :O herregud! fatta segt elr -.-' så nu är jah typ dödens trött!

ska snart sova troja ...
mobba int för att jah är trött !
imrg är dt sovmorgon , iaf tills bror&älskling bankar på dörren ;)
så ksk slänger in ett inlägg imon på morgonen :)



b a r a   e n   b i l d   f ö r   a t t   d t   s k a   b l i   n g t   r o l i g a r e   ,   o r e d i g e r a d   ä r   d e n   o x å   ; b

Kommentarer
Postat av: andrea

MOA!!!

där är mitt träd ju !

jag ser ju mig där på bilden ;)

WTF!

såg du nt mig lr när du tog bilden ;)

mitt älskträd :D

btw:grodan gör väl fortv inte ont va? ;)<3

hahahahaha vi har ju klart sjukast humor man kan ha på msn (a)

2009-11-15 @ 14:57:29

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback