hiss&diss

först vill jah bara säga tack till amanda som gjorde dom fina "hiss&diss" bilderna :)
ha dessa sålänge , ska prova göra egna när hon berättat lite mer om "hur man gör" :)
men jah ksk fortsätter ha dessa ... vi få se ;p


mitt rum - dt är är så himla varmt i mitt rum , man känner dt om man är nere & sen går upp . svinkallt nere & as skööönt uppe i mitt rum ;) & sen är jah så himla nöjd efter vi gjorde om dt . blev så himla mysigt!
hösten - asså dt blir så himla fina kort! & alla dom fina löven & allt :) en riktig mys-tid , man kan sitta framför brasan & mysa ner sig i nåns famn (a) hihi .
kameran - jah har pengarna till kameran som jah ska köpa & vi ska snart in & köpa den :D wihoo!
amanda - hahah , ksk låter konstigt att jah hissar amanda men hon är så himla söt & go . hon hjälper verkligen till md mycket & jah är tacksam för dt & sen är hennes blogg så sjukt fin! jah kan bara int sluta läsa den & när hon lägger in ngt nytt så blir jah alldeles ivrig ! ;d haha .
koftor - så himla mysigt att gosa ner sig i nu när dt är kallt ute ;)


hösten - jah dissar även hösten för dt är så himla kallt & tråkigt väder . & nu ha dt börjat snöa oxå :o (n) usch .
min garderob - jah ha köpt in nya kläder inför hösten men ändå finns dt verkligen ingenting att ha på sig ;o haha .
hansa city - jah trodde dt nya modehuset i kalmar skulle bli riktigt skojj att få se ! men jah blev nästan lite besviken när jah kom in , dt va dom gamla vanliga affärerna som man sett inne i stan . trodde dt skulle vara iaf något nytt men nejh .


detta va mitt första hiss&diss , så ni få ursäkta om dt blev lite tråkigt elr vad man ska säga ..
men jah lovar att jah ska bli bättre nästa gång ;d hahaha .

Kommentarer
Postat av: mli,

Svar; Jag är 15 :)

2009-11-06 @ 22:22:13
URL: http://emeliieblom.blogg.se/
Postat av: Amandada

du är ju grym på detta! ;-)

hihi &tack för hissen till mig, du är bäst :*<3

2009-11-07 @ 00:21:19
URL: http://amandabogren.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback