godmorgon

nu är klockan 09.32 & alva sitter & pratar , säger bl.a "mmmooaa" HAHAH ;d
gullunge . iaf så blev gårdagen sjuuuukt lyckad! hade så jävla roligt! dt började
md att vi blev hämtade av petra ungefär vid sex tiden & sen hämtade vi ingela
& sen körde vi till byggdegården & började plocka fram lite som vi int hann iförgår ,
innan gästerna kom dåh . & sen när dom kom så stod gustav & jah bara & kolla på
alla typ ;d hahaha! iaf så när alla hade kommit så började vi duka fram maten & lite
& sen när alla hade ätit , så började vi diska & så . så dt mesta av kvällen tillbringades
ju i köket , men dt va ju där gustav&jah skulle hålla till ;d hehe . men jah va även ute
& buggade md pappa på dansgolvet , riktigt kul :) fast bandet som vi hade i år ...
SÖÖÖÖÖG! mst ta tebaxx JJ-band , så mke bättre! sen va dennis typ as packad , elr
alla började ju typ bli dt men ... dennis iaf lyfte upp mig & vi skrattade x) hehe . ah ,
mycket skratt blev dt igår! :D fast sen hämtade jocke mig&gustav klockan 10 ungefär (n)
tummenner ! jah ville ju vara kvar ... men nästa år ska jah följa md igen! haha .
även fast dt är en vuxenfest (a) hihi .

men innan festen va rasmus här . riktigt mysigt & skojjigt som vanligt ju (a) han fick
ju träffa alva & moster oxå ;d hehe . men tack för en underbar kväll älskling! du är
verkligen världens bästa kille , & jah älskar dig mer än nån annan gör! tänk att du är min ,
jah kommer aldrig i hela mitt liv lämna dig! du är mitt allt (L)

k m r   ä v e n   k ö r a   e n   h i s s & d i s s   s e n a r e   u n d e r   d a g e n   : )

bilder från när rasmus va här :





bilder från festen :




dagens outfit på festen :



Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback