28/11-09

hhej bloggen! :)
kvällen ha vart underbar ...
marzena hämtade mig hemma runt 15.00 . sen körde vi & hämtade rasmus hos hans farmor & farfar . sen hade vi mega kul i bilen . va verkligen roligt att vara där i bilen tillsammans md rasmus, kevin, marzena & niklas . riktigt kul! & mysigt oxå för den delen ... sen åkte vi till Jula för marzena & niklas skulle handla lite där . sen efter nån timma kanske så åkte vi till kalmar slott . för vi skulle gå på julmarknaden . men rasmus , jag & kevin gick in gratis för dt va 12års gräns (a) hahaha . inte för att rasmus & jag va tolv men vi va dt då ;) sen iaf så gick vi in på slottet då & smakade på allting typ ;o från senap ( HAHAHAH! ... rasmus ;'d ) , till korv , till bröd , till kryddor , till lax , till sylt , till sill o.s.v . senapen & korven va verkligen godast . tyvärr köpte jag ju inget ... men jag fick iaf en underbar dag i kalmar md världens bästa pojkvän & hans familj . tack för de :') vill gärna göra om dt massor md gånger . men iaf ... efter slottet så skulle vi handla på City Cross & då fattar jag inte vad det tog till oss tre ( rasmus , kevin & jag ) haha . asså rasmus & jag satt i kundvagnen ... ja , ni läste faktiskt rätt . vi satt i kundvagnen . HAHA . sen körde kevin runt oss i affären som en jävla galing . asså ... vi ska fan i mig vara tacksamma för att kundvagnen inte gick sönder eller att vi inte körde in i något . vi va säkert 3 mm från äggen som stod staplade uppepå varandra :o hahah . läskigt men jävligt kul! fyfan , rasmus & jag kissade nästan ner oss av skratt ;) hahahah . men roligt va dt ! :D sen frammåt 20.00 så skjutsade marzena hem mig & rasmus . fast vi va kvar hos marzena en liten stund oxå (y) sen va dt att säga hejdå till alla .
men när man kom hem så va kusinerna där ... gustav&henke . fast det blev inte så mke att vara md dom , va helt slut efter dagen så jag la mig framför teven i mammas&pappas säng och somnade sött framåt 22.00 :)♥

bild på älskling , när han sitter i en "kundvagnsbil"
... men dt va inte den vi åkte tsm i ;) hahahahah!


Kommentarer
Postat av: michelle.

va med i "veckans blogg" maybe? (:

2009-11-29 @ 11:39:09
URL: http://michellless.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback