Veckan Har Gott & Jag Är Glad

tjosan i trosan. nu har helgen gått med full fart. jag har fortfarande inte snackat md vic om bloggen men ska väl göra det snart. jag har inte bloggat på hela veckan ,fullt upp med annat. här är lite kort om veckan :

Måndag: först skolan & sen ett härligt och mycket skojj vattenkrig md Fille, Danne & Josse. Fillan & Mikis va oxå där lite :) sen hem till danne & mös , dansade på studsmattan ( josse och jag ) och lite mer. pussar pussar pussar på dagen :*
Tisdag: ännu ett vattenkrig efter skolan. med haris o och m & josse och jenna :) fast med vattenspridaren på torshammar ;) maha !
Onsdag: ingenting typ ... skola ....
Torsdag: va md fillan ( tönten ) och tog massa fina bilder. modellkort & lite mer. tog lite kort som såg ut som system-kamera-effekt. mycket skojj dag. och världs fina bilder blev det :) på kvällen va det att vara bollkalle med fillan. torsås vann med 5-2 (y)
Fredag: idag....ingenting typ...skola, händer nog ingenting mer idag :/

imon vet jag inte heller vad som blir...kanske blir vattenkrig med några. vet inte :S för mamma sa att vädret skulle bli molnigt och regnigt här nere i sverige denna veckan. men vi få väl se.
på söndag är det match mot IFK Kalmar. Kommer nog inte gå så bra :/
men håll tummarna (Y)

vad har ni gjort i veckan ?

puss o kram ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback