bästadagen ! ♥




vart med maja idag.
bästa dagen på länge älskliing <3
ska sova när som helst, kl är 22.40 men jag berätta lite kort om dagen.
först hämtade vi maja i kalmar, vi träffade henne där ungefär 10.30 :)
sen va de att åka till karlskrona o shoppa litee.
jag köpte b.l.a 2 par skor, en jacka ( lika dan som maja (y ) och sen ngt mer.
sen åkte vi hem till mig o va hemma ungefär 17.30 kanske.
sen va vi här hemma, jag visade huset o litee, sen va vi ute o gick.
hon fick se vårt lilla samhälle lite. Vi tog säkert 300 bilder idag :S
200 av de va väl modellkort ;)
hahahah!
men på bilden ovanför är några :)
men bilder på skorna o jackan kommer imon.
nu palla jag inte skriva mer....
men ni ska veta att det va bland den bästa dagen i mitt liv ! <3
jag älskar dig maja, du är den bästa vännen man kan ha !<3

pusssssss:*
saknar dig redan <3


( imon ska jag försöka lägga in matcherna & inlägget med kläderna )
pusshej<3
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback