tjoollahopp

mår ni bra idag ?
jag mår iaf utmärkt.
jag sitter på mammas dator nu så jag kan inte lägga in nån bild i detta inlägg :/
men jag ska snart till mormor & då kommer det ett inlägg till... md bilder (y)

har man tur idag så kanske man få träffa mikka sötnus :)
det fick man jue göra igår och det va mycket kul !
annars blir det väl att vara hos mormor över natten och imon fira vi ju alva :D
som fyllde 1 år igår. säg grattis här va ! (a)
hihi. grattis älsklings kusin ♥

och imon får man ju sin mobiiiil igen :DD wiihoo !
den har vart inne på knapp-lagning nu. och imon får jag tebax den :D
fast jag bytte från noikan, som jag la in en gång i tiden, till min gamla "röda sony eriksson" (y) mycket bättre telefon som man förstår sig på ! ;)
men imon får jag min igen :)) blir väl att lägga över kontaker i den om dom har nollställt den -.-
hehe.

men nu ska jag gå :)
vi hörs senare !
puss
/ Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback