Ny Tröja

hejhej :)
skolan va brabra :) lilldanne hade på sig sin snygga mössan (a) hehe. asså, den är mycket snyggare än hatten :S jag har vart hemma ett tag nu. har suttit vid datorn & läst lite i boken "Guldkompassen" den verkar bra ,har inte hunnit så långt o fattar inte mycket ;S sen börjar det ju närma sig sommarlovet nu :) gött! på fredag slutar vi skolan och hoppas skolavslutning blir lyckad. dessa 3 åren har vart uunderbara & kommer verkligen sakna klass 6 :'( däremot börjar man 7an och kommer få många nya klasskamrater men kommer ändå bli sorgligt. hoppas bara att vi fortfarande kommer hålla ihop på fritiden, jag o gänget :) vilket jag tro. Idag i skolan ha även Kummels lilla sötlök Ida vart och hälsat på (a) så jävla gullig asså !
Kummel säger på matten : matteläxan va nog rätt enkel denna veckan  *smile hehe*
Ida: tyckte du ja!
HAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAH !! den kommenteraren och är 5 år gammal. då är man inte dålig ;) haha. nu sitter man och lyssna på musik, chattar och lite :)
ikväll händer nog inge nytt. chilla antar jag väl. har inga läxor denna veckan :DD

pappa & mamma har gett mej 500 kr till systemkameran :) välidigt tacksam & glad :D
just nu saknas det typ bara 3000 till ;) haha.
fast kommer ju bli av md lite av pengar eftersom man måste shoppa på mallorca ;DD

nu va de nog inge mer jag skulle säga troja...
jo ! i helgen har mamma vart ute och kört buss ,sweden rock. jag fick lite kläder (a)
på bilden här under är favvo tröjan (a)



va tycker ni ? (a) den är svart o vit ;p

puss
/ Moa ♥

btw: jag vill ha ny header :/ <3
Kommentarer
Postat av: isabella

söt blogg:)

2009-06-08 @ 22:08:47
URL: http://isabellahs.blogg.se/
Postat av: Isabella

SVAR; aw vad söt du e<3 imorgon lovar jag att lägga ut bilder på mig själv! så kika min blogg imon:)



kram

2009-06-10 @ 14:39:47
URL: http://isabellahs.blogg.se/
Postat av: Isabella

SVAR; Jag kommenterar din blogg imon då:)



Jag är 14 år fast dom flesta tycker jag ser äldre ut. Många som tror att jag är 16 o så hahaha, ska man ta det som en komplimang? hahahha



hur gammal är du ?

kram

2009-06-10 @ 19:51:22
URL: http://isabellahs.blogg.se/
Postat av: Isabella

Hejsan:) nu har jag lagt ut några bilder på mig och lite andra från idag(: kommentera gjärna!



Kram Bella

2009-06-11 @ 11:44:52
URL: http://isabellahs.blogg.se/
Postat av: Isabellla

SVAR; åhh tack så mkt!

2009-06-11 @ 16:23:39
URL: http://isabellahs.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback