Läs Bara På...

godmorgon på er alla.
moa här., den trötta -.-
idag vaknade man av att grannens motorcykel startade och sen måste man ju bara somna om för man va ju piss trött. men icke. syrran fråga om vi skulle gå ner. och jag svarade "neej, inte än" ... dröjde några sekunder, sen kom samma fråga igen. jag svarade "neej, men kom ner hit då" ( jag har våningsäng, så jag sov nere & hon uppe ) så då kom hon ner. sen sov vi en stund. eller åtminstonde jag., fast min sömn varade väl kanske i 15 min. sen kom frågan igen "ska vi gå ner" då gick tålamodet i bitar och så gick vi ner. förvånadsvärt låg pappa i sängen :o. de visade sig att han inte hade gått till jobbet än. förvånad. vi gick ner och satte på tv:en. jag såg klockan och hon va 06.15. jag bara ":OOO, shiiiiit ! "
så nu har man sovit iaf från klockan halv sju till halv 8. och mamma kom hem ungefär vid 8. så nu ligger hon uppe och sover och jag o vilma sitter vid datorn, jag med kurrande mage -.-. om 1 timmar och 3 kvart ungefär så kommer mikis. vi ska vara och soola gott (h) sen kommer kanske killarna och då ska vi va vattenrkrig. men just nu tänker jag bara "sooooova först" men vi få väl se hur det går...kanske vaknar till lite när jag få vatten över mig -.-

jag har även börjat flagas mer -.- så nu är höger armen helt förstörd och sen har det börjat på andra sida, vänster, typ lite nedanför axlen och sen magen -.- man tänker bara "men vafan. sluta nån gång" så nu blir det att smörja innan man går ut och smöja hela tiden. men ska bli skönt att ligga i solen igen (y)

i natt har det även varit den bästa drömmen, ever ! :)
gud, när jag drömmde trodde jag att jag dog och man hoppades ju på verklighet (a)
fast nejnej. aldrig att den skulle bli verklighet.
men aja. är väl bara att hålla tupparna uppe och tänka possitivt. och att misstolka är alltid kuul (aa)

nu ska jag fortsätta tänka på drömmen, som jag gjort sen ja vaknade, och försöka underhålla mig själv genom att hitta på ngt på datan.
vi hörs senare!

puss
/ Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback