Godmorgon!

Gooodmorgon :))
morgonen började md att man vaknade. låg i sängen och smsade md robin. kulkul. nu sitter man vid datorn och har typ checkat allting så tänkte att man kunde blogga lite (a) så det blir bara ett kort inlägg eftersom jag typ vaknade för 20 min sedan. Idag blir det att åka ner till Karlskrona lite och sen sooola (hhh' Mormor ringde mamma igår och sa att hon skulle tilll Gunilla. Och då sa mamma att vi också skulle åka ner för att jag skulle få träffa Mikka igen! Sen sa jag de till henne på msn och då fick jag veta att hon inte är hemma på hela dan! :(( så nu blir det väl att vara hemma hos mikka och dom och snacka md mormor, mamma, vilma och gunilla istället ;/ fast man vet ju aldrig. kan ju bli jätte kul :) mikka och jag ska iallfall hålla kontakten och tala om när hon kommer hem från de hon skulle göra och när jag åker hem från karlskrona. så har vi tur så kanske vi kan ses i iaf 5 min (aa'
så få vi ses en annan dag i sommar (yyy'

vad ska ni göra idag då ? :) ♥



puss
/ Moa ♥

Kommentarer
Postat av: lottie

Vilken fin bloggdesign du fått, Vic äger på att fixa nya :)<3

2009-06-25 @ 10:44:22
URL: http://lottiesvardag.blogg.se/
Postat av: adina

Jättefin blogg!

Titta gärna in på min& släng in en kommentar:)

2009-06-25 @ 19:56:09
URL: http://adinawiklund.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: åh, tack vad gullig du är :D

2009-06-25 @ 21:33:30
URL: http://franzenrebecca.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback