Fotbollsmatch I Ösregn

hej allihoppa :) <3
mår ni bra ? :D
jag mår iaf brabra.
skolan va helt konstig o vi ska inte prata om dagen !
snart ska jag gå för jag ska på fotbollsmatch på Torshammar :)
kommer nog kanske bli kul men det öser ner -.-'
och jag kan väl erkänna att jag inte är så bra i regn & tråkigt väder :S men men...bara att kämpa. det viktigaste är ju faktiskt att ha kul ! :) <3
kommer träffa tove oxå (a)
men innan matchen ska jag käka tacos (y)

kommer kanske in på datorn senare ikväll.
imon är det prov. så måste satsa hårt på de !

puss
/ Moa ♥



min älskade bästiws va sjuk idag :'(
krya på dej bejbi <3
Kommentarer
Postat av: josefin.

vad var de jag sa, något konstigt i skolan ?

no tell me tell me tell me bejbi ! msn/mess/tele/bdb? (a)



hihi tack, hoppas jag blir bättre snart :*<3



p.s var har du tatt bilden ?

2009-06-03 @ 16:50:05
URL: http://smartablondinen.blogg.se/
Postat av: TTönten xd

Hej. kan jag få komma till dig och äta tacos xd <3

lycka till ses sen muppen <3

2009-06-03 @ 16:50:58

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback