vart är sooolen?

hejhej , nu är jag inne efter ett jobb md pappa. om en timme va de meningen att vi skulle åka till vita sand , men nu vet jag inte om de blir av. det är kallt ute och solen har tyå gått i moln. men vi få se sen om vi väcker mamma och lite så. pappa få väl prata med henne. om vi inte åker till stranden så sitter jag väl vid datorn och chattar och bloggar som vanligt. kanske börja på min nya header , för jag tro jag ska göra en ny igen, är inte riktigt nöjd men denna faktiskt :/ sen ska jag be victoria ändra bakrundfärgen till vit så att alla headrar passar , sen lite annat. om hon vill och har tid. finns väl inte mycket mer att blogga om just nu , återkommer senare.



puss
/ Moa ♥
Kommentarer
Postat av: NICAHH

Sv: amandavardet.blogg.se heter hon. (:

2009-07-20 @ 13:10:57
URL: http://nicahz.blogg.se/
Postat av: NICAHH

Svar: Verdana, arial, satte båda två som många verkligen frågar om (:

2009-07-20 @ 13:13:40
URL: http://nicahz.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback