Vad har hänt ?

hejsan :)
nu sitter jag hos alex och jessica. har kollat på alla underbart fina kort från deras fantastiska bröllop ! kanon fina! oh jag älskar bilder där man pussas , de ser så underbart fint ut (a) men sen nu loggade jag in på min blogg, och vad fick jag se. jo, hela min info och alla mina Arkiv och allting är ju längst ner på sidan :o vad har hänt !? jag fattar ingenting , måste snacka md victoria eller börja om hela skiten igen . såhär kan de ju inte vara, de ser ju hemskt ut :)

men nu ska jag fortsätta ha kul , förutom att jag har piss ont i magen :)

Fillan, du har även kommenterat vissa inlägg, men jag hittade bara den ena kommentaren där du hade sett bilden och sen texten jag hade skrivit och du undrade vad som hade hänt :)
svar: gumman, det har inte hänt något :) den texten stämmer inte rikigt längre för de blev bra sen :) men de handlade om en kille :) men vissa meningar i texten stämmer fortfarande (a) och tack för att du gillade bilden :) <3 pusss .

puss
/ Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback