Tävling

jag känner mej idiotisk ... här jobbar victoria jätte hårt och försöker så gott hon kan för att göra en design åt mig, sen bara byter jag header . men nu vill jag har tillbaka den andra, eller har en ny , men jag vet inte måtten på den andra så jag kan inte sätta dit den igen, och sen tro jag inte victoria vill göra en ny heller. däremot försöker jag göra en ny men de funkar inget vidare , tro inte victoria har tid att ge mej en hand heller , men men ... så är det när man är nyfiken på att testa nya saker. iallfall så har victoria en tävling på sin blogg, jag såg den inte förren nu men de är inte för sent heller tror jag . haha hon dra nämligen vinnaren idag ;$$ men hoppas jag hinner att delta iaf !

här är länken till hennes blogg , ni måste titta in oh kommentera oh allting, hon är typ bloggdrottningen ! : www.victoriasfashion.blogg.se

puss
/ Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback