Roliga&Mysiga Kvällar

heeeeej.
hur är det med er ?
jag mår väl bra. ligger i sängen min och myser md pyjamas (a) hihi.
Jag chattar på msn och på bdb händer ingenting som vanligt. kanske ska radera alla bilder och börja om hela skiten -.-
då få ni faktiskt kommentera mycket mera!
ni som läser min blogg. kommentera gärna oxå min bdb.
[email protected]
jahoopp. idag händer väl inte värst mycket heller. vid klockan 6 ska jag iaf ut och leeeka md kompisarna igeen :DD hihi (a vi ska väl ha griskrig & sen myssss (: kanske en film till (a) igår kollade vi på Twilight. den va gryyyyyyym. fast de va jue synd att man inte va tsm md killarna som satt på varsin sida om josse o mej. då kunde de ju vart handen oh lite (aaaaaa'
de va jue faktiskt en romantisk-film men ändå lite "läskig" fast den va jue inte jätte läskig ;) hehe.
men nog snackat om filmen.
vad ska ni göra idag ? :)



älskar mmin jossse <3
pussilipuss
/ Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback