Kevin Borg

heeeeeeeeeeej :)
kvällen/natten igår va sjuuuuukt skojj. kevin ägde ju typ allt.
fillan, jag, mikis stod längst fram , vi hängde övver gallret!
så de kommer några bilder sen ;p
efter han hade sjungt, som kanske varade i 1-2 timmar , så skulle han skriva autografer då. fillan, jag och mikis köade i typ 1 h och 30 min , men när vi kom fram så fanns de inga t-shirtar, cd eller tröjor kvar -.- så aah, blev bara en autograf på en lapp och sen en idol bild , men jag ser sjuuuuuuuuuuk ut på bilden ! :( men aja....kanon skojj va de iaf!
här kommer bilder från kvällen, hade inte systemkameran md mej så tog md mobilen = inte jätte bra kvalite :/ :



















bwo.







hoppas du fick en bra födelsedag älskling :) ♥







tack för en super kväll eeeelsklingar ! :')
puss
/ Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback