Högsta Önskan

Hej alla små söta älsklingar :) <3
hur mår ni ?
jag mår toppen , har bara lite ont i magen , men de går väl över under dagen hoppas jag :)
natten har typ varit hemsk ! hade svårt att somna, men tillslut somnade jag med mobilen nere vid mina fötter (?) oh sen vaknade jag när klockan va 1.00, oh då tog jag upp mobilen oh la den bredvid kudden, sen måste jag har somnat om en liten stund till för när jag vaknade sen igen oh kollade på klockan så va hon 2.00 oh sen måste jag har somnat om rikigit, för när jag vaknade nästa gång så va telefonen avstäng & ikopplad på laddningen, oh då va klockan 07.24, så man va aaas trött när man vaknade, men kunde inte somna om :/ men idag vet jag inte rikigt vad som händer. skulle vilja åka till stan som jag har sagt sen jag va i stan sist ;p måste ha rouge, vita brottarlinnen [ skadar inte i någon annan färg heller ] och sen solglasögon :o sommaren är snart slut men iallfall , jag har inga ;) skulle vara bra att ha de till öland, annars får jag väl se om jag hittar några där :) har ni någon högsta önskan nu då ? :) kommentera oh säg vad de är för önskan :) min är iaf att få träffa en person , :) vill verkligen träffa honom !
mamma, jag oh jessica såg även världens snyggaste bil igår när vi skulle gå oh handla ;) haha.



hehe snygg ? ;p



bbara du ♥

nu kom morfar oxå! han har lagat min sladd :oo men fan va glad jag är nu! :D yessss ! (h) så nu kan jag ha min data igen ! :D

puss
/ Moa ♥

Kommentarer
Postat av: Amilia & Amanda

snygg blogg :) kolla gärna våran (y)

2009-07-27 @ 15:11:47
URL: http://piinkladies.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback