Förtsätter Jobba Med Headern!

jag jobbar för fullt med headern!
för er som int vet så ska jag göra ännu en ny, som tillhör den rosa bakrunden (y)
men jag är på G md den...men körde fast !
väntar på att få en sak bra ;p kan man väl säga ;)
haha.

eller asså , jag har tagit en bild på mig när jag sitter ner på ett räcke typ & nu vill jag ju bara ha mig själv md , inte bakrunden , men jag vet inte hur man klipper ut bara mej så de bli bra :S man kan säkert göra de på många sett men av dom som jag vet så måste man dra runt de man ska klippa ut och de blir bara hackigt = inte alls bra! så nu ska jag höra md victoria om hon bara kan klippa ut mej, eller om jag hittar nån annan som förklara :) om nån av er som läser detta vet hur man gör , så släng en kommenterar (y)

puss
/ Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback