3 År Sedan

Hej. Hur mår ni? Jag har mått bra hela dagen, har vart i Karlskrona med Pappa & Vilma och gjort lite ärrende. Men för ungefär 10 min sedan fick jag veta av mamma att idag va de 3 år sedan adam gick bort :'(((((
Så nu mår jag inte toppen bra :(
Jag säger bara, forsätt vila i fred <3
Sommaren 2006, va den värsta sommaren i hela mitt liv :'(((((((((((
jag saknar dig & önska du vore här både nu & föralltid :'( <333333333333333333
du va den finaste vännen i världen ,<3

Den här låten är till dig, låten som du hade på din begravning:



fortsätt ha de bra i din värld adam!
vi saknar dig här i vår by. i byn där vi brukade skratta tillsammans, leka, vara i Kulebo. Minnerna md dig är obeskrivliga & jag önska du vore här. Men det är väl bara att leva livet vidare och ha dig i tankarna hela tiden <3
jag älskade dig bästavän <3




Du förändrade mitt liv <3





hade alltid skoj med dig när vi va små <3



du va min bbästavän <3

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback