25 Juli

hejhej :)
nu ska jag inte jobba mer (y)
igår gick de bra oxå :) har tjänat 640 kr på 2 dar här nu (y)
tyvärr va de ju meningen att jag skulle få träffa en person igår men de va väl lika bra att jag inte gjorde de, och sen gjorde jag de inte heller. men iaf ... idag ska jag inte göra så mycket troja. skulle vilja åka in till stan igen för jag måste ha "brottarlinnen" och solglasögon (hhh' men vi få väl se. orkar egentligen inte åka in till stan för jag är alldeles för trött ;) haha. men jag vill ju ha grejerna så...haha, svårt val men vi få väl se hur de blir ;) dagens morgon va iaf underbar . vaknade upp ur en fantastisk dröm :)
men nu ska jag fortsätta chatta lite på msn oh greja md annat .
här är två bilder från dagarna , första bilden är på mej där ni ser namnbrickan (a) ni kan ju igga håret, de ser ju hemskt ut ! & den andra bilden så ser ni mina nya öronhängen (a)





ha de bra !
puss ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback