12 Juli

hejsaaan :)
idag har hänt massaaa!
dagen började md att man låg och sov och blev väkt av att alva kröp ner bredvid och gosade. sen satt jag vid datorn nån timme och sen kom fillan. sen har vi vart hela dan, vi va nån timme sen träffade vi mikis och josse och sen skulle mikis hem och då va de jag, fillan och josse. vi har hittat "vårt ställe" nu. men robin & petter fick syn på oss och dom blev aas tjuriga, eller iaf petter. och sen började dom kasta pinnar på oss och lite men aja. och sen skulle fillan hem och äta vid klockan 17.30 ungefär och då gick josse och jag hem till henne och lite för vid 18.00 skulle jona komma. sen kom martin och fillan oxå så då blev vi 5 st, josse, jag, fillan, jona och martin. fast martin drog efter inte så långt tid. och sen han gick har vi väl snackat och lite så ;) hehe. har snackat md robin & petter lite efter de så vi är väl typ "vänner" igen om vi nu va "ovänner" ;S hehe. vi ringde även och frågade om dom ville komma på "Barnallsång"  hahaha. men dom ville inte -.-
sen typ skulle josse hem och äta och sen va fillan och jag uppe på josses rum och ringde robin. snackade lite md han och de va faktiskt bra att få snacka md honom. så då fick vi veta att han inte va arg på oss iaf ;) men sen så gick vi lite igen....jona och martin hade vart på gymet lite och så sen blev martin upphämtad av mia och sen va de jona, josse, jag och fillan. vi hade skojj. ville bl.a träffa robin innan han åker hem till stockholm igen men sen sa han att han kommer tillbaka 2 dagar efter legoland, sen åker han hem till stockholm igen och då få de bli ett hejdå ;) hehe. hoppas jag :S aja...vi har även fått sett sanne. som tydligen är hans "tjej" om man nu kan kalla de de.....ajaa.....och sen har det säkert hämt ngt mer :)

de va min dag :)
puss på dagen och på mina älsklingar (a)



/ Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback