10 Juli

heeeeeeejjjj :)
idag har sommajobbat md pappa hela dagen. jag har målat trappan på baksidan, väderkvarnen på framsidan, plockat ogräs, rengört poolen & räffsat efter att pappa klippt häcken :D fast har bara tjänat 180 kr -.- 5 h har jag jobbat men de va faktiskt lite snålt för sånt slit-jobb! ;o men aja.....nu är klockan 15.46 & jag sitter vid datorn. Vilma & Pappa plockar lite & snart kommer mamma och Annette, Danne&Kent.
Imon ska vi fira pappa & då ska Annette, Danne & Kent vara md såklart & för att slippa köra ända från Göteborg imon så kommer dom ikväll & kommer sova här över natten :D
Sen imon kommer Gustav, Henke, Petra, Tommy, Moster, Daniel, Alva, Jonas, Mona, Albin, Bosse & Ella oxå :D mmycket skojj ! :DDD Ikväll händer väl inte mycket. Skulle verkligen inte ha ngt emot att vara md Robin&Petter eller Fillan. Men aaah visst.....knappast att de kommer gå ;)

Finns på msn, bdb & bloggen just nu :D

puss
/ Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback