träning

hej bloggen! :)
nu är jag hemma från skolan & det va väl som vanligt hela dagen förutom att på sista lektionen ( samling ) så kom mamma till skolan & skulle dela ut vinsterna till alla :) så efter lektionen så gick alla i hela klassen ner till vår bil & hämtade vinserna ;d haha . sen åkte jag , rasmus & john md mamma hem . fast mamma skjutsade hem john & rasmus , och nu är jag oxå hemma . men jag måste dra snart för ska träna :) blogga mer senare ikväll när jag kommer hem . och förästen ... spanska provet idag gick bra fast det va svårt & sen har vår spanska lärare gjort det cepe , så vi ska klaga på det!

men vi hörs senare ikväll :)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback