omändringar

nu har jag ändrat om lite på bloggen :) typ teckensnitt & så . men frågan är om det blev bättre ? vad tycker ni ? kommentera & skriv . själv tycker jag det blev bra men ändå inte .. haha ;) men visst ... det är ni som ska läsa den , det är ni som få säga vad ni tycker jag ska göra för att göra bloggen intressantare & för att den ska bli "bekväm" , eller vad man säger , att läsa :)

sen skulle jag även vilja ha lite som en "julblogg" nu när julen börjar närmar sig . fick en väldig insperation av Victoria som gjort så med sin blogg . själv vill jag inte härma henne eller något , men guuuud va snyggt det blev!? :o . kolla själva !
bloggen blev väldigt bekväm & mjukare , när hon bytte färg på överskriften på alla inläggen . från svart - "vinröd" eller vad man ska kalla det . riktigt snyggt! om man ändå hade en sån blogg , det vore nått :)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback