nån mer än jag som saknar sommaren ?

Klockan är 12.40 och äntligen fick jag tag i Rasmus . Skitungen har ju precis vaknat -.-' Haha . Asså , hur orkar han sova ända till ett typ :o Jag va fan uppe vid nio idag ;) Haha . Men what ever . Han kommer hit när han ha gjort sig iordning oså :) Härligt! As länge sen jag såg han nu :o Men när han kommer ska vi väl ligga o mysa i sängen som vanligt . HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH! Andrea ;')

Men vi hörs kanske senare! Beror på om det finns nått att blogga om ;p

Sen vill jag bara säga till Emilia ... Kom om det är nått älskling! Dom ska fan inte göra såhär mot dej . Du förtjänar verkligen inte det! Tvärt om! Jag ska göra allt för att du ska må bra! Jag älskar dig §


Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback