juuuuuulloooov! :D

Började skolan klockan åtta på morgonen och va i kyrkan tio över . Va där i en timma tsm md klassen ofc & lyssnade på när åttorna & niorna sjöng . Riktigt bra va dt! Fast man tyckte ju dom kunde planera att mickarna skulle fungera innan -.-' Men what ever! Efter kyrkan samlades vi i klassrummet för att kolla på Forest Gump men så blev dt inte . Istället krabbade alla filmer som Coffe hade md sig & dt slutade md att vi fick gå ner till Fritidsgården o kolla på Grinchen . Ha sett filmen 15 ggr så det va rätt segt , men visst . Bättre än ingenting . Trodde dagen skulle bli mer lyckad än den blev ... men .... DET ÄR JU IAF JULLOV NU! :D wihooo .

Vad ska ni göra på lovet ? Nån som vill träffas ? (a)

Bilder från dagen;



( på sista bilden ser ni hur jag såg ut idag ;d
sen bjuder jag på bilderna på mig xd )

puss
/ Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback