jag saknar dig


Hemma från skolan nu .
Idag va det mycket film & mys med klassen - kunde blivit bättre men iaf ...
Dagen började med teknik & på jag mådde inte alls bra på den lektionen . Efter tekniken va det engelska , fast vi kollade klart på filmen "Snödrottningen" . Bra faktiskt! Sen va det spanska o sen svenska . På svenskan hade vi prov då o det gick sådär bra för mig :) Hoppas iaf på ett G ;) Sen va det lunch & det va inte alls gott . Efter vi hade ätit hade vi håltimma från 12.00 - 12.50 ungefär . Och istället för att ha musik vid halv ett så kollade 7A & 7B på film från klockan 12.50 - 13.30 . Vi kollade på Grease . Ha sett den massor med gånger innan men det va väl "kul" att se den igen ;)

Nu ska jag bara vara hemma tills klockan blir halv fem . Då ska jag gå till naprapaten o kolla upp min rygg . *Andas ut*



Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback