hemma

Hemma från stan nu! Gud va kul det ha varit . Riktigt skojj faktiskt . Tack för dagen Marzena&Tina . Hihi . Fick md mig lite saker hem oxå . Fast det jag fick md mig hem va det jag shoppa md mamma . Och det va;


♥ 3 linnen från Gina . ( svart , grått o vitt . dock syns inte det svarta på bilden )



♥ svarta lacktights - Lindex
♥ vit lång tröja md tryck - Lindex
♥ Svart kort jacka - Lindex
Detta blir även det jag kommer ha på mig på nyår imrn!

Men nu måste jag gå ner & se hur det går md Wii't . Vilma ha äntligen fått sitt Wii så nu blir det väl att spela det md henne hela kvällen . Om vi lyckas få det inkopplat . Men vet ni ... min CD-spelare satte precis ingång sig själv!? :o
jag rörde den inte ens ... fyfan va läskigt!
Aja , vi hörs kanske senare! :)

Puss ♥
Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

snyggt :D!

2009-12-31 @ 09:53:30
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback