godmorgon

Klockan är 08.10 och jag kan inte fatta att jag redan är vaken !? :o
Men men ... om ungefär 5 timmar kommer marzena o hämtar mej för vi ska in till stan o shoppa lite . Ha kollat på lite kläder som jag vill ha . Bland annat ett linne som jag vill ha på nyår . Så vi få väl se vad man hittar o vad man få md sej hem ;) Få ju passa på nu . Man är ju inte i stan så ofta (n) Få se om Rasmus följer md oxå . Fick inte tag på han igår kväll så få väl se om han vaknar när jag ringer nu på morgonen . Men jag väntar tills efter 10 . Ska inte väcka stackar så tidigt ;p Hehe .

bildbrist - men guuud vad jag älskar detta halsbandet!;

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback