godmorgon

klockan är just nu 07.30 , egentligen måste jag sticka till skolan men eftersom josse inte kommer idag så hinner jag slänga in ett inlägg innan jag går :) tyvärr hann jag ju inte blogga igår när jag kom hem för klockan blev så sent . men kvällen va jätte bra som vanligt & vi kollade på nån film som hette Bert hahahah , fast det blev inte så mycket filmtittade där (a) men sen nån timma innan jag skulle hem så kollade vi på Natt På Museet ( stavning ? ) & där kollade vi ... riktigt bra & spännande film . dock lite gammal men jaja ;d sen va vi ute & gick & sen gjorde vi lite annat oxå :) sen när jag kom hem så kollade jag på Twilightfilmen ( fast bara de lilla som va kvar , den gick på teven ) så igår kan man väl säga att det blev som en filmdag ;) haha .

men nu måste jag sticka till skolan! vi hörs när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

Halloj!

Nu har jag en veckans blogg, anmäl dig gärna och ge det en chans! :D

KRAM

2009-12-09 @ 16:19:54
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: Moa<3

Cool blogg:D

Hur gammal är du??



KRAMAR<3

2009-12-09 @ 20:33:03
URL: http://missericssons.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback