fredagsmys

hejsan :)
tyvärr hann jag inte uppdatera efter skolan för jag ringde rasmus & sen hämtade han & marzena mig här hemma så vi åkte direkt till söderåkra & hade lite myyyys (a) hihi . jag berättar inte vad som "hände" , eller asså det hände väl samma sak som alltid . nästan iaf ... haha ;d men tack för kvällen älskling :) jag älskar dig mest! ♥ men iaf så va väl skolan bra , bara enormt seg! SO provet gick bra , eller jag tror det iaf . kunde alla uppgifter utom 1 , fast det va en fråga som det inte fanns ett svar på ... eller vad man ska säga . det va mer en fråga som man själv skulle tänka till på & sen svara , fast jag kunde inte komma på ett bra svar ;d höhö . sen körde vi även en SO-tolva på so'n & jag trodde det skulle gå jätte bra . chansade på många men ändå tyckte jag det lät som "ett rätt svar" men så va det tydligen inte ... istället fick jag 4/12 rätt på den -.-' hahaha . men så kan det vara ;)

imrg är det match som gäller , så jag hinner kanske inte uppdatera så himla mycket eftersom jag ska ner till mormor direkt efter matchen . men jag uppdatera kanske när jag är nere hos mormor . brukar ju inte finnas så jätte mke att hitta på där så det kommer väl ett eller flera inlägg ;p (   f ö r l å t   m o r m o r   m e n   m e n a r   s å k l a r t   i n g e t   i l l a   )

nu ska jag fortsätta kolla på idol :) semi-finalen! - erik är bäst , så är det bara!



. . .   e n   b i l d   d ä r   n i   s e r   l i t e   a v   d a g e n s   o u t f i t

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback