bilder på vad jag fick


♥ jeans av mamma o pappa .


♥ halsbandet till vänster fick jag av Maia .
halsbandet till höger fick jag av Marzena , Niklas , Rasmus o Kevin ( påsen tillhör )
belocken fick jag av Petra , Tommy , Gustav o Henke .


♥ CD-spelare av Vilma .


♥ ljuslycktor av mormor .


♥ halsduk , mössa o vantar av mamma .


♥ bh & trosa md spets fick jag av mamma .
vit , svart , beige o rosa trosa fick jag av mormor .


♥ låna benvärmare & mössa av Petra .


♥ korta benvärmare , mössa o vantar av mormor .


♥ 2 par vantar av mormor .


♥ en t-shirt & en långarmad tröja av mamma .


♥ mysjacka av mamma o pappa . ( ser konstig ut på bilden )


♥ påslakan av mormor .


♥ godis & 500 kr av morfar .


♥ pyjamas av mamma o pappa .



Tack för allt ännu en gång! :D
Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

aw tack sötnos! :D

2009-12-25 @ 12:49:30
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback