2-2

hejsan :)
hann tyvärr inte att blogga idag på morgonen . eller jag skrev ett inlägg men sen försvann det bara på nått konstigt sett :o aja ... iaf så sitter jag hemma hos mormor nu . matchen gick jätte bra , alla kämpade & det märktes . tyvärr vann vi ju inte matchen ... men vi spelade oavgjort! :D skit bra tjejer! matchen såg ut såhär :

första perioden: 1-0 till sanbeckshult efter 4 sek . 2-0 efter 25 sek . 2-1 efter 45 sek & sen 2-2 efter ett tag .
andra perioden: 0-0
tredje perioden: 0-0
matchen slutade: 2-2 .

efter matchen bytte vi om & va hur glada som helst , sen åkte vi till MC & åt lite . åkte md lollo , putte , selma & ida . & måste bara säga att när vi va påväg in så hade lollo "råkat" få md sig en innebandyboll från sporthallen & sen satt hon & typ tappade den i bilen hela tiden ... så när putte fick tag i den så öppnade han bilrutan & kastade ut den ;) hahahah , fyfan va ida , jag & selma skrattade ;d hahaha . sen på mc , "ja tack , ja tack" HAHAHAAH! det är nog bara jag , ida & lollo som fattar ;d hahahah! ah , dagen va jätte bra! riktigt rolig oxå .
sen åkte vi hem & när jag kom hem så packade jag lite snabbt & nu sitter jag hos mormor framför datorn md vetekudden på magen . riktigt skönt ... :)

blogga mer sen för nu ska jag kolla lite på spanskan .
- sen ber jag om förlåtelse för detta långa inlägg ;d

jätte serriösa bilder från bilen .. verkligen ;) :




(   i d a   v i   m å s t e   v a r a   s n a r t   !   )

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback