Tematräning

heeeeeej sötnosar ;* <3
hur är det ?

idag så väkte pappa mej klockan 07.00 ungefär , gick väl upp vid halv kanske . sen gjorde jag mej iordning & packade de sista . sen kom micke åh fillan vid 08.00 & sen hämtade vi amy åh sen körde vi mot Smedby ... kommer inte ihåg rikigt exakt vad "placet" där vi va hette men aja . innan vi kom till fotbollsplanen så körde vi till nån liten "affär" för fillan skulle ha vinddruvor ... så micke gick in åh köpte de . då fick jag åh fillan även syn på emil :OO
fyfan .. jag blev as chockad .. hade ju ingen aning om att vi va i ljugbyholm ;) haha . men ah .. guuud asså !

sen när vi va framme vid planen så gick vi in & bytte om ... jag hälsade även på tove & jonna & amanda :) sötnosar !
sen passade amy, jag & fillan lite & sen körde vi typ igång tematräningen . jag kom i det gröna laget åh hade jonna, amanda ( som jag kände ) md mej ... sen va de fler som man lärde känna md tiden :) de va faktiskt rätt skojj denna gången ... kanske va för att de va en bra grupp & i den gruppen där jonna är md i ... och amanda .... då kan de inte bli mer än bra ;) hehe . så tack till att , bland annant ni , gjorde dagen bra :) de va ju faktiskt jonnas förtjänst & mammas att jag bara kom dit ... hade inte dom tjatat på mej så hade jag inte gått på den idag ... då kanske jag hade vart i karlskrona åh kollat på dennis match . de hade ju inte vart tråkigare & jag hade nog hellre gjort de men men ... ;)

nu sitter jag i sängen & är helt utmattad efter dagen . förut hade jag kramp i magen , fick de efter lunchen på tematräningen , men nu har de gått över , få väl se om de kommer tillbaka sen , hoppas inte för de är sjukt jobbigt & sen gör de ju så fruktansvärt ont . jag har typ inte tagit av mej fotbollskläderna ... jag vet ... äkligt men jag har inte duschat sen jag kom hem eftersom jag fick lägga mej i sängen och vila magen . men jag ska nog hoppa i duschen snart , de är inte så mysigt att sitta här åh lukta svett . nån snygg kille kanske kommer in i rummet, då vill man ju vara fräsch ! ;) haha skojja bara .

men nu ska jag hoppa i duschen eller fortsätta sitta lite till vid datorn (a)
finns på msn / mobilen & i huset om ni vill mej ngt .

här är lite bilder från tematräningen:
























tack för en bra dag :*

puss,
Moa ♥ 
Kommentarer
Postat av: amanda bogren

ni va på tingby skans? ;)

där spelar jag, vrf sa du inte att du va i smedby? :o

jag bor ju där. hihi <3

2009-08-22 @ 19:48:56
URL: http://amandabogren.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback