puuuuuuuuusss .

nu har jag vart md mikis i 2 dagar (y)
men fler ska de bli ...
inatt sov mikis över här & imon , om de blir fint väder, ska vi till stranden :D
mikis du är bäst ;* <3 , bästavän (a'

men idag har dagen sett ut såhär :
vi vaknade ... tror mikis vaknade först (a) , vi steg upp och gick ner och åt frukost , sen satte vi oss vid datorn lite för att se om "hennes" hade svarat på bdb , vilket han inte hade ... sen gjorde vi oss iordning oh lite , sen satt vi vid datorn lite till , oh sen bar vi oss iväg till karlskrona :D , de började bli varmare ju närmre vi kom ;) haha . sen hämtade vi emma ute på depon ( stavning ? ) och sen åkte vi ut till mosters resaurang och åt lite gott , mikis oh jag åt nån pasta grej med köttfärssås. sen åkte vi ut till depon igen och lämnade emma ... vi va där lite oh sen skulle vi åka oh titta på tapeter till mitt rum ... men vilma mådde inte bra så hon stannade ute hos emma :) , vi kollade på tapeter i 2 olika affärer tror jag , kommer inte ihåg namnen , men de va inte ngt intressant , jo , en tapet va faktiskt rätt snygg som jag fundera på , men är inte säker , har ingen bild för har inte lagt över ngra på datorn . mikis och jag köpte även varsin ( likadan (a) ) almenacka som vi kan ha nu när vi börja skolan (y) , snygga & praktiska ;dd .
sen åkte vi ut till depon igen oh hämtade vilma , sen va de då meningen att vi skulle till dennis, men sen ville vilma träffa alva så mycket så vi fick köra ut till nättraby oh hälsa på moster, daniel oh alva , kurre va även där oxå :D . och alva , hon skrattar så hon kiknar ;) hahaha . för gullig (a) , sen tickade klockan & jag frågade mamma när vi skulle till jämjö så jag skulle få träffa dennis nån gång ... men då öppnar kurre munnen oh säger att de är massa vägarbeten där så nu fick inte jag träffa dennis för att mamma inte ville köra de hållet för att de va vägarbeten ... åååh !? fan va arg jag blev ! men sen blev jag hungrig så då åkte vi hem ... oh sen när vi skulle gå sa kurre "du moa ... lycka till med kärleken nu " oh då svarade jag "haha aah ... ska de fortsätta såhär kommer de ju gå åt helvete " & då skrattade han bara ;)
så de blev ingen dennis idag heller :'( , men på torsdag hoppas jag verkligen att vi kan vara för annars slå jag mamma om de inte blir av ;) haha .
när vi va hemma sen så började mikis oh jag snacka om killar ... vi satt i min säng oh skrattade oh snackade & messade ;) haha . tillslut så frågade jag robin ( dennis bästis ) om han va på g md nån .... och såhär blev konversiationen ( stavning ? ) :

Moa : är du på g md nån ? :P <3
Robin : typ:P
Moa : fan ! ;) haha
Robin : vadå?;) har du inte dennis?
Moa : haha , har jag sagt att de va om mig ;) jag skiter väl i om du är på g md nån annan :P men jag har en kompis bredvid här ;)
Robin : Bild;) ?
Moa : *sänder en bild på mikis* haha;)
Robin : numret! :O snygg hon var
Moa : hahahahahahaha! ********** ;)
Robin : Telenor :D? <3
Moa : aah;) haha <3 men skicka ett sms så få hon ditt ;)
Robin : namn :) ? <3
Moa : mikaela ********** men hon hatar namnet mikaela så kalla henne mikis :P <3

sen började dom messa lite ...
& sen ...

Moa: lycka till md mikis;)
Moa: va inte du på g md nån annan ? ;)
Robin: Hon bor i tingsryd "/<3
Moa: oj då , bättre du satsa på mikis då ;p <3
Robin: aa :)<3
Moa: haha :P <3

& sen messade jag dennis ... o.s.v ;)
mycket kul ! (y)



men nu ska jag sova snart !
vi hörs imon & tack för en super dag trots att den kunde blivit bättre :)<3

puss,
Moa ♥
Kommentarer
Postat av: eweline

jag vet inte riktig hur man ska förklara :(

2009-08-17 @ 22:16:07
URL: http://rrejsmar.blogg.se/
Postat av: eweline

men det finns där man skriver inlägg eller nått :D <3

2009-08-17 @ 22:35:23
URL: http://rrejsmar.blogg.se/
Postat av: allis

veckans blogg tävling anmäl dig här !

2009-08-17 @ 23:00:30
URL: http://aallisss.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback