miss you baby

Hej.
Nu fick jag inte träffa Emil iallafal pg.g.a en viss person ! tack så jävla mycket säger jag bara .
finns fakiskt andra här i världen som bestämmer saker , finns inte bara du !
du kunde tagit en cykel och cyklat ner till stockholm eller åkt med mamma ner själv istället för
att sitta där hemma oh lata dej , istället nu så fick pappa köra med mamma & jag fick inte träffa emil .
tack säger jag bara , hoppas du är nöjd ! dra åt _____ !

jag saknade faktist han , oh äntligen skulle ja få träffa honom , men ikke !
dagen blev åt helvete istället !  ( nästan )
men som tur är så ska jag iaf få träffa han innan jag åker till oskarshamn !
& den dagen hoppas jag blir snart , mamma har lovat . 
men tack ska du ha iallfall ! jag som längtade efter denna dagen.
 


men inget att deppa över längre , jag ska få träffa han snart iallfall :)
har vi tur kanske de blir imon .

puss
/ Moa ♥
Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: ´dom på tolle ja :D



sötaste på bilden :D <333333

2009-08-02 @ 22:11:44
URL: http://lisarydhage.blogg.se/
Postat av: felicia

du är sötast älskling ju !

pogramet heter photoscape . ! :D

<3333

2009-08-02 @ 22:15:27
URL: http://feliciaz.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback