Min Dator !

hallohallo alla morgonpigga :)
jag är vaken oh klockan är just nu 09.50 ,
idag ska jag till möre förmodligen & träffa emil (a) <3
kommer bli trevligt hoppas jag ! haha .
min data har även "lagt av" , pappa sa att vi skulle köpa en ny :((((
för de verkar som om skärmen typ inte fungera längre :(
men men ... sånt är livet .
sitter nu vid mammas och pappas data för att kunna sitta vid datan ;p
men de betyder ju även att jag inte ha några bilder som jag kan ladda upp :(
men aah , jag finns på mobilen idag om ni vill något, sms eller ring, de väljer ni själva :)

puss å kram
/ Moa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla , Lär dig stava till dator och inte data. Data är information , Dator är maskinen man använder :S Svårt att lära sig ?? :S

2009-08-04 @ 12:31:53

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback