Längtar till torsdag !

Hej.
Jätte förlåt för att jag inte uppdaterat , känns som om jag inte uppdaterat på jätte längre , men min data ha krånglat & nu är den inne på lagning som säkert dröjer en månad :// så jag få sitta vid mammas data ... oh de är inte den bästa precis . men idag har jag vart inne i Kalmar & gjort lite ärrende oh shoppat (yyy'
har shoppat lite nya kläder , tack de behövdes ! , som jag kan ha på rix fm (a)



kan inte göra om mina bilder eftersom jag inte ha nån data !
men tröjan ska jag nog ha på rix fm , troja , tro ja ska ha shortsen oxå :) (y)
Tröja köpt på Gina
Shorts köpt i Lillagarderoben



så mycket förlåt för bilden !
Linnet är köpt på Gina (y)



lite närmare bild på shortsen :)
framsida



oh baksida :) + mina tår (a)
snyggt vah ? (a)

puss
/ Moa ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea.

snyggt linne, har lika dant :)

2009-08-04 @ 22:08:25
URL: http://linneaftw.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback