Hemma

hellooou :)
nu är jag hemma från stranden :) vi va på dragsö , men hittade ingen snygging ;) haha . men lekte md alva sötnos (a) hihi . nu sitter jag vid mormors datorn , den va påsatt oh stod på bordet oh jag passade på att låna den lite ... mohaha ! men blev inte så mycket stek på stranden idag ... :/ mest lek & fotttagning ;) hehe . kan tyvärr inte lägga in bilderna för jag har inte sladden till min kamera md mej :/ men aja ... kanske kommer in när jag är hemma imon :)

sen kom jag till finalen på tolles blogg ! (Y)
tack så mycket älskling :)<3
kika in på hennes blogg oh rösta på mej (aaa'

http://www.antoniajonssson.blogg.se/ , hennes blogg är jätte fin :)

puss
/ Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback