godnatt

hej :)
nu har mikis precis åkt hem ... klockan är 20.50 & vi har kollat på twilight .
längtar tills 2an kommer ut , de är ju bara den bästa filmen ! :D

men nu ska jag snart sova,
näe, bara skämtar .
men jag är enormt trött & ska nog lägga mig tidigt idag :)
imon är det hemma-match mot emmaboda / visselfjärda klockan 19 :)
hoppas man är pigg & att de gå bra :)
ett lycka till kanske ?

puss,
Moa ♥

______________________________________________________________________________________________

i like you very much,
and i want to be yours .
can just have you in my head & can't concentrate me on other things .
" i'm only afraid of loosing you . "
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback