Godmorgon

godmorgon alla sötnosar :)
har ni sovit gott inatt ?
de har iallfall jag .
idag blir det väl inte så mycket ... jag har 3 saker att välja mellan :
♥ Gå till sporthallen med Josse, Lollo & Jona .
♥ Försöka få mamma/pappa att åka in till Kalmar så jag kan kolla på Alex match .
♥ Försöka få mamma/pappa att köra upp mig till Ronneby & mötas av mikis så vi kan kolla på Dennis match .

Vilket ? ♥

vi få väl se va de blir ... helst vill jag ju kolla på dennis match , gå inte de , så kolla jag på alex , gå inte de så är det väl sporthallen med josse, jona oh lollo . men vi få se ... vet inte om jag orkar md "a-lagsmatcht-skrik" idag -.-'
vad ska ni hitta på idag ? :)



igår hade jag flätor (a'

puss,
Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback