godmorgon

godmorgon alla vakna :)
har ni sovit gott ?
jag kan nog säga att jag faktiskt har sovit bättre andra nätter :)

idag ser dagen ut såhär på ett ungefär:
jag vaknar ... sätter mej vid datorn, går ner oh äter frukost, sitter vid datorn lite till, gör mej iordning & sen ska mamma oh jag ut och måla ballkong-räcket -.-' , så där tjäna man lite pengar till ;p . sen vet jag inte om josse och jag skulle vara ... tror de ;) jag vill till emmaboda, oh josse kan nog följa med, men ett problem har vi :S ....

....hur fan ska vi komma dit ? :S
mamma oh pappa kommer inte köra ändra till emmaboda för att jag ska få kolla på en fotbollsmatch & snacka md en kompis . de tror ja inte . och josses föräldrar gör inte de heller tror inte jag . & nån buss går de inte heller , vad jag vet . såå .... vi har ett litet problem ;) haha. men jag tror .... för att göra de enkelt ... så få jag nog offra mej genom att inte gå på den matchen , de va ju faktiskt inte matchen jag ville se , eller jo , jag vill ju jätte gärna se matchen så , men de va väl mest att eric skulle vara där ... så ja få träffa han , oh sen kanske man få dit jonte oh fredde oxå :]]
men aah ... få väl offra mej ;) haha . få åka dit nån annan dag ;p

men nu ropar mamma på att de är frukost,
sen ska jag ta på mej målakläderna (n)

puss,
Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback