du är sjuuuukt snygg ! ♥

heeeeej alla glad ppl :D
mår ni bra ?
jag mår faktiskt rätt bra ;) fast dagen har inte börjat än ... !
sitter i "pyjamas" oiordning gjord med lillsyrran brevid :)
har kollat lite bloggar ... och endel har faktiskt fett fina ;o
fattar inte hur dom gör ....
klockan är just nu 09.05 exakt , och bby's buss går klockan 10.58 , så jag antar att han borde vara här klockan 11.00 ungefär :) jag är typ sheeeeeet nervös :S vet inte varför ... haha , fast syrran kommer väl ändå skämma ut mej -.-'
snart ska jag nog gå upp och göra mig iordning ,
men jag finns på mobilen hela dan oh sen finns jag säkert på datorn nu på morgonen :)



puss
/ Moa ♥
Kommentarer
Postat av: ida

haha drygt som fan :o

2009-08-10 @ 10:09:10
URL: http://iidak.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback