Skolan ♥

Heeeeeeej.
Nu är jag hemma från skolan & är rätt så stressad. Klockan är 16.00 & jag måste gå snart. Fotbollsträningen börjar om 1 timme men Fillan kommer om 30 min ungefär och jag måste vara ombytt :S
men jag skriver lite på bloggen nu sålänge.
Idag i skolan va väl allt bra, de började med Spanska, va helt okej.
Sen va de infomation och litee, läxutdelning m.m.
Sen va de rast, och sen engelska, sen matte -.-'.
Efter matten va de lunch + lunchrast. Hängde med Fillan, Mikis & Josse på rasten. Mest Mikis idag faktiskt, därför de är bild oss hetingar längst ner (a) Sen va de svenska. Då bytte vi platser :D Vi fick kompisarna som vi valde till sjuan. Så jag fick gå ifrån min andra bordskamrat Petter till min älskade Josseee :)) <3
Nu få vi bannemej hålla käften annars måste vi sära på oss -.-'
Men Katarina, fyfan!
jag hatar henne !
hon står och ILL GLOR på en när man de minsta viskar med josse :S
herreguud!

Sen va de rast, sen Sv-läsgrupper, PJ fick läsa idag....YESSS, JAG SLAPP (y)
Sen va de Egt.Arb. Jobbade i Sv.boken.
Sen va de att gå hem med Josse, satte mej vid datorn efter jag ätit lite. Sen bli de att dra till fotbollsträningen :)
Snackat lite med Petter oxå, :) <3

Mer info kommer senare ikväll, eller imån. På Onsdag eller Torsdag kommer jag få spelschemat för Serien. Då lägger jag in de oxå :)

Imån är de snack om 7:an i matsalen för oss & föräldrarna.
Lite info & sjuorna ska göra showw :)
mohahaha!
få se gustav på scen :D

puss & hej ! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback