Igår ♥

hejhej <3
Nu va man vaken från den sjukt skojjiga kvällen. På dagen va men trött efter stan med tjejerna. Sen på kvällen snackade man med busiga maja som fick upp tempot sätt så bra xD. Man hade kul, vi skrattar så vi domnade & jag va nästan svettig ! Maja vi måste skratta så i verkligheten någon gång så de inte bli så på telefon hela tiden ;) Fyfan va rolig hon är, sitter och bygger av mig av lego i sängen hos sin moster ;) HAHAHAHAH ! Jag älskar dig bbästavän :* <3

Senare va de Victoria som hade kul ;) Hon satt och skrattade i sitt lilla garage ;) Vi hade skojj hela natten. Från klockan 21 ungefär till klockan 23.45 satt vi och höll på med min blogg. Men titta, den blev ju sjuukt bra oxå! Jag har tänkt på bloggen hela natten och morgonen. Ditt sjukt fina inlägg och allting! Nu fick jag se ännu ett inlägg som va sååå braa & så fint <3
jag älskar dig vic !! :* <3 Tack så heemskt mycket för att du gjorde allt detta !! <3

Denna bilden ha Victoria gjort :) <3  jag älskar dig<3  den är på victoria och mig (a <3

Klockan va 09.40 när jag vaknade idag....
& va händer idag. Inte så mycket...
Ska samlas på Torshammar klockan 16.15 och sen åker vi till Visselfjärda & spela match mot Visselfjärda. Nu ta vi de tjejer! Kom igen nu! <3

mer info. kommer senare :)
puss & hej ! <3

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

Awww, gumman! :)<3<3 Älskar dig med!

2009-04-19 @ 11:19:09
URL: http://victoriasfashion.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback